بهترین-شرکت-چاپ-کارتن-مجتمع-چاپ-سالوک

بهترین شرکت چاپ کارتن در ایران

با وجود اینکه ممکن است تولیدات این کارخانه‌ها با یکدیگر متفاوت باشد اما مرحله آخر یعنی مرحله بسته‌بندی محصول در اکثر کارخانه‌جات شبیه به هم است. در واقع اکثر کارخانه‌جات و کارگاه‌های تولیدی از کارتن چاپ‌دار برای بسته‌بندی تولیدات خود استفاده می‌کنند تا در حین جابه‌جایی و حمل‌ونقل آسیبی به کالاهای تولیدی وارد نشود. بنابرین باتوجه ‌به اهمیت بسته‌بندی در ادامه قصد داریم تا بهترین شرکت چاپ کارتن در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

امکانات لازم در یک شرکت چاپ کارتن

تصور کنید از یک شرکت چاپ کارتن برای چاپ نام برندتان روی کارتن‌های بسته‌بندی کمک گرفته‌اید اما شرکت مربوطه واحد کارتن‌سازی ندارد! در این شرایط مجبورید تا ابتدا از یک شرکت دیگر برای تولید کارتن‌های مورد نیاز کمک بگیرید و پس از تحویل آن‌ها، مجدداً به شرکت اول رجوع نمایید. مطمئناً مراجعه به دو شرکت مختلف فرایندی زمان‌بر و نسبتاً پرهزینه است چراکه باید هزینه حمل‌ونقل کارتن‌ها را نیز در نظر گرفت. بنابراین یکی از مهم‌ترین امکانات لازم برای شرکت‌های چاپ کارتن داشتن واحدی به نام کارتن‌سازی می‌باشد. در این شرایط مشتریان می‌توانند تنها برای ثبت قرارداد کاری به شرکت کارتن‌سازی مراجعه کرده و در نهایت کارتن‌های آماده و چاپ‌خورده را تحویل بگیرند

تماس با کارتن سازی

 

طراحی و چاپ  کارتن تخصص ماست !

 

خوشبختانه مجتمع چاپ و بسته‌بندی سالوک تمامی این امکانات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی این شرکت سفارشات خود را به‌راحتی ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در این مجتمع ابتدا قالب بسته‌بندی و طرح چاپی توسط طراحان مجرب و آموزش‌دیده طراحی می‌شود و پس‌ازآن فرایند کارتن‌سازی، چاپ و بسته‌بندی آن‌ها انجام می‌گیرد.

خدمات دیگر مجتمع چاپ سالوک ™  چاپ و تولید کارتن به روش سیلک | چاپ سیلک روی کارتن | چاپ سالوک

بهترین شرکت چاپ کارتن

خط تولید شرکت چاپ کارتن سالوک

در شرکت چاپ کارتن سالوک ابتدا قالب بسته‌بندی و طرح چاپی طبق نظر و سلیقه مشتریان گرامی طراحی می‌شوند. پس‌ازآن ورق کارتن در واحد مربوطه تولید شده و به واحد چاپ ارسال می‌شود. این ورق شامل یک یا چند لایه فلوت میانی است که دو کاغذ مسطح در طرفین آن قرار می‌گیرد.

لایه فلوت یا همان ورق کنگره‌دار انواع مختلفی دارد که با نام‌های فلوت A، B، C، E و F شناخته می‌شوند و تفاوت آن‌ها در میزان کنگره‌های به‌کار رفته است. این لایه باعث افزایش مقاومت کارتن شده و از آسیب به کالاهای گوناگون جلوگیری می‌کند. البته امکان ساخت کارتن به صورت سه‌لایه، پنج‌لایه و هفت‌لایه نیز فراهم است که هرچه تعداد لایه‌های آن بیشتر شود مقاومت آن افزایش خواهد یافت.

اما در واحد چاپ، با توجه به جنس کارتن و مقاومت آن، روش چاپ تعیین شده و سپس با استفاده از دستگاه‌های مربوطه طرح مورد نظر روی ورق آن چاپ می‌گردد. به این ترتیب نیمی از فرایند کارتن سازی طی شده و با استفاده از ماشین دایکات، دستگاه لب‌چسب و ماشین دوخت فرایند کارتن‌سازی کامل می‌شود.

شرکت چاپ کارتن ایران تهران

دستگاه دایکات برای برش کارتن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد چراکه این دستگاه می‌تواند طبق یک الگوی مشخص آن‌ها را برش بزند. پس‌ازآن از دستگاه لب‌چسب برای آغشته کردن لبه‌های کارتن به چسب استفاده می‌شود و در نهایت، ماشین دوخت یا منگنه برای دوخت کارتن استفاده شده و به این‌صورت احتمال باز شدن ورق آن به‌ صفر می‌رسد.

تعیین قیمت در شرکت چاپ کارتن

مهم‌ترین مسئله‌ای که برای مشتریان وجود دارد بحث قیمت تمام شده کارتن‌سازی و چاپ آن می‌باشد. به همین دلیل قصد داریم تا نحوه تعیین قیمت در یک شرکت چاپ کارتن را مورد بررسی قرار دهیم. برای این‌کار باید بررسی کنیم که چه مواردی در تعیین قیمت آن تاثیرگذارند. همان‌طورکه در قسمت قبل گفته شد فلوت میانی دارای انواع مختلفی است و همچنین جنس لایه مسطح رویی نیز می‌تواند مطابق نظر مشتریان گرامی تعیین شود؛ برای مثال لایه مسطح رویی می‌تواند از جنس کرافت، لاینر، تست‌لاینر، وایت‌تاپ و… باشد. به‌طورمعمول بیشتر کارتن‌های تولیدی از جنس کرافت هستند چراکه به این‌صورت هزینه تمام‌شده ساخت ورق آن نسبتاً کم‌تر می‌شود اما در مواردی‌که مشتریان به‌دنبال کارتنی لوکس و درعین‌حال مقاوم می‌گردند می‌توان نوع لمینیتی را پیشنهاد داد. این نوع کارتن سفید رنگ دارای روکش سلفونی مات یا براق است و به همین دلیل جلوه بسیار زیبایی دارد. همچنین مقاومت کارتن لمینیتی به‌قدری زیاد است که از آن برای نگهداری و بسته‌بندی لوازم سنگین وزن از جمله لوازم برقی آشپزخانه استفاده می‌شود. بنابراین ابتدا باید نوع مورد نظر مشخص شود تا بتوان قیمت آن را تعیین نمود.

خدمات دیگر مجتمع چاپ سالوک ™  انواع ورق کارتن سازی | کارتن سازی فوری | کارتن سازی ایران | چاپ سالوک™

اما مطمئناً در تعیین هزینه چاپ روی کارتن نیز موارد مختلفی دخیل هستند. برای مثال هزینه چاپ افست با چاپ سیلک متفاوت است. همچنین هرچه میزان رنگ‌های به‌کار رفته در طرح مورد نظر بیشتر باشد قیمت نهایی چاپ بیشتر خواهد شد.

مزایای همکاری با شرکت چاپ کارتن سالوک

امروزه شرکت‌های کارتن‌سازی به‌قدری زیاد هستند که انتخاب از میان آن‌ها برای مشتریان سخت شده است. بنابراین بهتر است تا برای انتخاب بهترین شرکت چاپ کارتن حتماً میزان تجربه شرکت مورد نظر را بررسی نمایید چراکه تجربه بیشتر مساوی است با عملکرد حرفه‌ای‌تر.

مجتمع چاپ و کارتن سازی سالوک از سال ۱۳۸۶ تاکنون در صنعت چاپ و کارتن‌سازی فعالیت کرده و در طی این سال‌ها با شناسایی نیاز مخاطبان سعی کرده تا بهترین خدمات را ارائه دهد. در مجتمع چاپ و بسته‌بندی سالوک خدماتی مانند کارتن‌سازی، چاپ، طراحی و چاپ کاتالوگ، طراحی و چاپ جعبه، طراحی و چاپ ساک دستی و… به مشتریان گرامی ارائه می‌شوند و تمامی سعی بر این است تا سفارشات ثبت‌شده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان محترم برسانند. همچنین در طی این سال‌ها سعی کرده‌اند تا از بهترین تجهیزات و ماشین‌آلات کارتن‌سازی و چاپ استفاده کنیم تا کیفیت کارتن‌های تولیدی را به حداکثر برسانیم. بنابراین می‌توان از مزایایی که مجتمع چاپ و بسته‌بندی سالوک برای مشتریان خود درنظر گرفته به قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالا و تحویل سریع سفارشات اشاره نمود.

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۰۲۱۳۶۶۱۵۰۴۹ تماس بگیرید یا در سایت مجموعه وارد صفحه “تماس با چاپ سالوک” شده و فرم موجود را کامل نمایید. به این‌صورت کارشناسان ما با شما تماس گرفته و پاسخ‌گوی سوالاتتان خواهند بود.

خدمات دیگر مجتمع چاپ سالوک ™  چاپ کارتن سفارشی | چاپ سیلک روی کارتن | لمینیت کارتن سازی | چاپ سالوک™

چاپ و تولید کارتن به روش سیلک | چاپ سیلک روی کارتن | چاپ سالوک

چاپ و تولید کارتن | چاپ سیلک روی کارتن | لمینیت کارتن سازی | چاپ سالوک™

چاپ کارتن سفارشی | چاپ سیلک روی کارتن | لمینیت کارتن سازی | چاپ سالوک™

کارتن سازی | چاپ کارتن | کارتن سازی لمینیت| چاپ سالوک™

چاپ کارتن لمینیتی | چاپ کارتن لمینیت | لمینیت کارتن سازی | چاپ سالوک™

پاسخی را بگذارید

تماس فوری و استعلام قیمت