چاپ-ساک-دستی-پارچه-ای

چاپ ساک دستی پارچه ای |چاپ ساک دستی سوزنی |قیمت ساک دستی پارچه ای | چاپ سالوک™

چاپ ساک دستی پارچه ای در دو نوع دوختی و پرسی میباشد. همانطور که از نام آن پیداست ساک دستی پرسی ، به وسلیه دستگاه ،پرس شده و بدون جای دوخت است. ساک دستی دوختی نیز ، به صورت دوخته و کاملا مستحکم است. به طور کلی ساک دستی پارچه ای در گرماژ ۹۰و ۶۰ ، با تنوع رنگ در پارچه و کاملا مطابق با سلیقه شما قابل چاپ است، ساک دستی پارچه ای دوختی، قابل اجرا با چاپ سیلک و حداقل دو رنگ در چاپ و ساک دستی پارچه ای پرسی نیز یک رنگ چاپ میباشد. یکی از مزایای این نوع ساک دستی ، جنس مصرفی آن بوده که علاوه بر استحکام ، امکان بازیافت این محصول نیز وجود دارد . دسته ساک دستی پارچه ای از استحکام بالایی برخوردار است.

اولین چاپخانه تمام اتوماتیک چاپ ساک دستی در ایران 

لیست قیمت چاپ ساک دستی پارچه ای فراتر از این لیست می باشد اما این سایز ها بیشترین کاربرد را دارند چنانچه به سایز دیگری احتیاج داشتید تماس بگیرید .

حداقل سفارش ۱۰۰۰ عدد می باشد .

این مجموعه طراحهای کاملا حرفه ای و مسلط به کار گرافیک را دارد چنانچه نیاز به طراحی حرفه ای دارید تماس بگیرید شروع قیمت طراحی از ۴۹۹ هزار تومان می باشد .

چاپ ساک دستی پارچه ای

یکی از پرطرفدارترین ساک دستی ها ، ساک دستی پارچه ای میباشد ، چاپ ساک دستی پارچه ای دارای روشهای متفاوتی برای تولید میباشد ، تولید ساک دستی پارچه ای  به دو روش انجام می گیرد که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.

انواع ساک دستی پارچه ای در دونوع دوخت و التراسونیک

چاپ ساک دستی پارچه ای مدل دوختی : 
در مدل ساک دستی پارچه ای دوخت ، همانطور که از نامش پیداست ، به صورت دوخت با چرخ صنعتی انجام میپذیرد، این روش دارای دوام بالا از لحاظ نقطه ی دوخت پارچه می باشد ، بنابراین تبلیغ شرکت شما مدت زمان زیادی در دست مشتری دوام خواهد آورد و نام برند شما تا سالها در دست مردم میدرخشد.

 

قابلیت چاپ ساک دستی پارچه ای دوختی :

از قابلیت های این نوع ساک دستی تنوع رنگ در پارچه است که جنس این پارچه اسپان باند می باشد. ضخامت ۹۰ گرم و ۶۰ گرم این محصول معمولاً برای چاپ ساک دستی استفاده می شود. چاپ بر روی این جنس تولید شده به صورت سیلک و اورینت می باشد. سیلک به صورت تک رنگ و دو رنگ و اورینت به صورت چند رنگ متفاوت می باشد؛ در ضمن جنس اسپان باند در طبیعت جذب می شود و مانند نایلون و نایلکس احتیاج به گذشت زمان طولانی برای تجزیه در طبیعت ندارد و به علت بافت منحصر به فرد این جنس و مواد مصرفی این محصول را از دیگر محصولات مشابه مجزا کرده است.

چاپ ساک دستی پارچه ای مدل التراسونیک:

در روش ساک دستی پارچه ای التراسونیک ، دوخت به وسیله ماشین و کاملا اتوماتیک ، بدون دخالت دست انجام میپذیرد. چاپ ساک دستی پارچه ای التراسونیک به دلیل نوع دوخت ، نسبت به مدل پیشین از دوام کمتری برخوردار است ، اما به علت قیمت مناسب ، همچنین تنوع رنگ و قابلیت جذب در طبیعت ، برای تبلیغات و ارائه به مشتری گزینه بسیار مناسبی محسوب میشود.

چاپ ساک دستی پارچه ای التراسونیک یا دوختی؟

همانطور که در بالا اشاره شد، چاپ ساک دستی پارچه ای بدون در نظرگرفتن نوع دوخت آن ، به دلیل خاصیت تجزیه پذیری، دوستدار محیط زیست محسوب میشود و برخلاف نایلونهای تبلیغاتی آسیبی به طبیعت نمیرساند. توجه به دوخت وجنس ساک دستی پارچه ای ، به نیاز مصرفی شما و اولویتهای انتخاب شما برمیگردد، اگر صرفا به دنبال زیبایی و تنوع رنگ ساک دستی پارچه ای هستید و از طرفی خواهان معرفی برند خود میباشید و در کنار این موارد قیمت نیز بسیار مهم است ، ساک دستی پارچه ای التراسونیک گزینه بسیار خوبی برای انتخاب خواهد بود، اما اگر به دنبال دوام بالا در کنار ویژگی های ذکر شده هستید و همچنین ماندگاری برند تبلیغاتی شما، بسیار مهم تلقی میشود ، ساک دستی پارچه ای مدل دوخت، بی شک گزینه عالی میباشد.

ساک دستی یادگار و یادبود این است که شما کجا بوده و درخشیده اید.

خصوصیات چاپ ساک دستی پارچه ای

چاپ ساک دستی پارچه ای یا سوزنی یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که در سایزها و رنگ های مختلف تولید و به مشتریان عرضه می گردد و دارای قابلیت چاپ با کیفیت و رنگ های مورد پسند شما حتی طلایی و نقره ای می باشد. ساک دستی سوزنی اغلب در دو گرماژ ۶۰ و ۹۰ گرم با دو مدل دسته موزی و دسته بندی به بازاز عرضه می گردد.دسته ی این نوع ساک دستی هنگام تولید روی آن نصب می شود و دیگر نیازی نیست مشتریان برای نصب دسته ها زحمتی را متقبل شوند. با تبلیغ شرکت یا فروشگاه شما روی ساک دستی باعث می شود که با کمترین هزینه، بیلبوردی از تبلیغات شما در سطح شهر قابل حرکت باشد و مورد نمایش قرار گیرد. تفاوت ساک دستی سوزنی و نایلون در این می باشد که ساک دستی دوام بیشتری دارد ولی نایلون بعد از مدتی مچاله می شود و دیگر قابل استفاده نمی باشد. شما می توانید لوگو و یا برند خود را با رنگ های دلخواه و رنگ سازمانی خودتان توسط چاپ سیلک اسکرین روی ساک دستی مورد استفاده و انتخابیتان چاپ نمایید.این نوع ساک دستی ها را می توانید در نمایشگاه ها، کنفرانس ها، سمینارها استفاده نمایید و هدایای تبلیغاتی مرد نظر را در آن قرار دهید و به مراجعه کنندگان هدیه دهید، یا می توان از آ ن در فروشگاه ها برای قرار دادن محصول خود در آن استفاده نمایید و به مشتری تحویل دهید.

خدمات دیگر مجتمع چاپ سالوک ™  چاپ ساک دستی گلاسه |چاپ ساک دستی کاغذی |چاپ ساک دستی مقوایی | چاپ سالوک™

مزایای استفاده از چاپ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی 

  • حمل راحت کالای خریداری شده برای مشتری
  • ماندگاری و دوام بیشتر در چاپ ساک دستی پارچه ای نسبت به نایلون های تبلیغاتی
  • حمل کالای سنگین تر در چاپ ساک دستی پارچه ای نسبت به نایلون های تبلیغاتی
  • چاپ لوگو روی چاپ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی و سوزنی از ماندگاری بیشتر برخوردار است.
  • استفاده به عنوان بسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت، طلا و جواهرات، محصولات آرایشی و بهداشتی، قطعات کامپیوتر و موبایل و….
  • استفاده به عنوان بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (تقویم رومیزی )، ارگانایزر، ست های مدیریتی، کتاب های نفیس، ماگ های تبلیغاتی و…..
  • برای حمل بروشورها، کاتالوگ ها علی الخصوص در برگزاری نمایشگاه ها در زمان برگزاری همایشه ها و سمینارهای شرکت های مختلف.

چاپ ساک دستی پارچه ای متقال چیست؟ مزیت آن نسبت به نایلون ها و بقیه ساک دستی ها در چیست ؟

ساک های متقال هم امروزه به دلیل ساختاری که دارد و قابلیت بازیافتشان و سازگار با محیط زیست بودنشان بسیار طرفدار پیدا کردند. میتوان با جایگزن کردن این ساک های دستی متقال ، نایلون ها را از چرخه مصرف حذف کرد.همان طور که می دانید کیسه های نایلونی سال ها در محیط زیست باقی می مانند و آسیب های جدی به طبیعت در نهایت کره زمین وارد می آورند.این گونه ساک ها در کشورهای پیشرفته کاربرد کمتری دارند

چاپ سیلک اسکرین :

در متون انگلیسی به Screen Printer شناخته می شود، به معنی چاپ توری ودر ایران به چاپ سیلک معروف است. Silk به معنی ابریشم است و چون در قدیم برای چاپ، از توری های ابریشمی استفاده می شده برای همین همچنان کلمه سیلک در کنار نام این روش چاپی قرار می­گیرد.

چاپ سیلک :

چاپ سیلک اسکرین در واقع روش چاپی ست که درآن مرکب ازمنافذ روی فرم ( ازجنس توری الیافی )، به روی فرم چاپی یاسطح چاپ براساس طرح موردنظر منتقل می گردد. قدمت قدیمی ترین نگاره های مصور روی استخوان، سنگ و دیوار غارها به ١۵٠٠٠- ١٠٠٠٠ سال قبل می رسد اولین اثرها با قرار دادن دیس روی دیوار غار و فوت کردن رنگ قرمز گل اخری روی آن ایجاد گردیده است. سومری ها حدود ١٢٠٠ سال قبل از میلاد مسیح ایجاد طرح با مهره های استوانه ای سنگی را آغاز کردند این مهره ها برای تأیید احکام پادشاهان و حکام مورد استفاده قرار می گرفت و روی سنگ های عقیق، زمرد و یاقوت حک می گردید. یکی از مدارک به دست آمده مهر داریوش پادشاه هخامنشی است که در موزه لندن نگهداری می شود. چاپ استنسیل نیز به صورت های مختلف در سراسر جهان به کار می رفته است در ابتدا برای ساخت استنسیل از پوست درختان و چرم سپس از پاپیروس و پارچه استفاده گردید. در ٩٠٠- ۶٠٠ سال پیش از میلاد روش استنسیل در چین، ژاپن و مصر بدین صورت انجام می گرفت که ابتدا طرح را روی چرم کشیده و با وسایل برش آن را در می آورند بعد رنگ را روی آن می کشیدند تا از مناطق خالی عبور کند و طرح چاپ گردد برای ایجاد نقش های پیچیده تر و جلوگیری از پاره شدن استنسیل، جاهای خالی آن را با تارهای موی انسان یا حیوانات پوشاندند بدین ترتیب امکان پخش رنگ به مقدار بسیار زیادی کاهش و ظرافت طرح چاپ شده افزایش یافت این طریقه در اواخر قرن هجدهم در ژاپن با نام Yuzen Printing ;متداول گردید بعد از آن موی انسان جای خود را به نخ های ابریشمی داد.

چاپ سیلک ساک دستی پارچه ای  روشی برای چاپ تصویر است. در این روش از پارچه با توری با سوراخ‌های بسیار ریز استفاده می‌شود. توری در قابی ثابت می‌شود. تصویر مورد نظر روی این توری نقش می‌شود. سپس بخش‌هایی از تصویر که نباید رنگ بخورد با ماده‌ای مسدود کننده لاک حساس پوشیده می‌شود. این قاب توری را در این حالت شابلون یا کلیشه می‌نامند. سپس زیرکار را با فشار کاردک یا غلتک به سطح چاپ شونده منتقل می‌کنند. رنگ یا زیرکار فقط از بخش‌هایی که مسدود نشده یه کاغذ یا سطح چاپ شونده منتقل می‌شود و تصویر روی آن ظاهر می‌گردد.

مزایای چاپ سیلک برای ساک دستی پارچه ای

۱. سادگی این روش شاید مهمترین مزیت چاپ سیلک است.
۲. قیمت تمام شده ارزان این چاپ نسبت به باقی روش های چاپ بر روی لباس، چاپ ساک دستی پارچه ای یا سوزنی ارزان تر است. چاپ سیلک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و به همین دلیل کار در این زمینه، به سرمایه اندکی نیاز است که با وجود آن می توان کارگاه چاپ سیلک برای صنایع دستی راه اندازی نمود.
۳. امکان چاپ بر روی مواد مختلف از جمله: چاپ روی ساک دستی پارچه ای ، نایلکس و نایلون، تقویم دیواری، چرم، مقوا، کفش، کیف، جعبه های مختلف از جنس کارتن، تابلوهای هنری، گونی، پارچه و البسه و …

خدمات دیگر مجتمع چاپ سالوک ™  چاپ ساک دستی گلاسه |چاپ ساک دستی کاغذی |چاپ ساک دستی مقوایی | چاپ سالوک™

کاربردهای چاپ ساک دستی پارچه ای

چاپ ساک دستی پارچه ای یکی تاثیر گزار ترین روش برای تبلیغات است شایان ذکر است این کالا خود به تنهایی در دست هر فرد می تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک را ایفا نماید که طبیعتاً نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت بازی کند.بسته بندی برای کاتالوگ ها، فولدر ها، اسناد و لیست قیمت ها و غیره علی الخصوص در زمان برگزاری همایش ها، سمینار ها و یا شرکت در نمایشگاه ها بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، ارگانایزر، کتاب های نفیس، ست های مدیریتی، لوح تقدیر و یادبود و غیرهبسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت، طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، قطعات کامپیوتر و غیره پر مصرف ترین هدیه تبلیغاتی که برای تمامی قشرهای جامعه مورد استفاده قرار می گیردچاپ ساک دستی پارچه ای ازنوع دوست دار محیط زیست می باشد زیرا مواد شیمیایی در آن به کار نرفته است به همین سبب با ماندگاری بالا و بازیافت به محیط زیست آسیبی نمی رساند .

طریقه چاپ روی ساک دستی پارچه ای

در این روش از پارچه های توری با روزنه های بسیار ریز استفاده میگردد.
توری در قابی چوبی ثابت میشود سپس بخش هایی از تصویر نباید رنگ شود بالاک های حساس پوشیده میشود.
این قاب های توری را شابلون یا کلیشه می نامند.
سپس مرکب چاپ یا رنگ را با فشار کاردک به سطح چاپ شونده منتقل میگردد و مرکب فقط از بخش هایی که مسدود شده به کاغذ یا سطح چاپ شونده منتقل میگردد و تصویر روی آن ظاهر میشود.
با چاپ سیلک میتوان برروی انواع اشیاء مانند پارچه ، چینی ، چوب ، سرامیک ، فلز انواع کاغذ و مقوا و طلق های پی وی سی و … چاپ را انجام داد.

پارچه اسپان :

اسپان باند یا پارچه های سوزنی نوعی پارچه پلیمری است که در فرایند تولید این نوع پارچه بافتی وجود ندارد و این نوع پارچه همانند تولید نایلون به وسیله پرس مواد پتروشیمی در رنگ بندی های مختلف در گرماژ های ۶۰ گرم ۹۰ گرم ۱۲۰ گرمی تولید می شود اسپان باند مواد اولیه تولید بسیاری از کیسه های پارچه ایی ، کاور کت و شلوار و غیره می باشد

دوخت کیسه پارچه ای :

  • دوخت حرارتی یا اولتراسونیک : این نوع دوخت توسط ماشین الات اتوماتیک و یا به صورت دستی انجام می شود دوخت با ماشین های دستی فقط از حیث سرعت کار از ماشین های اتوماتیک ضعیف تر هستند و از نظر کیفیت با یکدیگر تفاوتی ندارند
  • دوخت خیاطی یا دوخت با نخ : این نوع دوخت مانند دوخت پارچه های معمولی با این تفاوت که در کنار دوخت با استفاده از فولدر کناره های کار را نوار دوزی می کنند این نوع دوخت از نظر قدرت تحمل وزن نسبت به سایر دوخت ها مقاوت بیشتری دارد این نوع دوخت بیشتر در کیسه های برزنتی و در پارچه های اسپان باند با گرماژ ۹۰ گرم به بالا منطقی خواهد بود

C   – جهت چاپ ساک دستی پارچه ای  کاور کت شلوار و … از چاپ سیلک استفاده میشود اما در طرح های خاص گاهی نیاز است که چاپ از طریق چاپ فلکسو صورت گیرد

– Dگاست یا عطف : در پاکت های پارچه ایی جهت ایجاد عمق در کیسه ونمایش بهتر تبلیغات روی کیسه در جهت عمق کیسه از کف گاست یا از سه طرف گاست میکنند که علاوه بر افزایش میزان پارچه مصرفی یک عملیات پرس و شکل دادن به پاکت نیز کار اضافه می شود در نتیجه قیمت نهایی کیسه قدری بالاتر میرود

دسته و بند در چاپ ساک دستی پارچه ای  : دسته و بند در چاپ ساک دستی پارچه ای در دو نوع دسته موزی و دسته بندی تولید می شود

 خرید ساک دستی کف گاست با دستگیره بندی

نمونه ای دیگر از انواع ساک های خرید پارچه ای می باشد که جهت پاسخگویی به نیاز دسته ی خاصی از مشاغل و اجناس شخصی سازی شده است. در این نوع ساک دستی اضافه شدن گاست ۱۰ سانتیمتری کف باعث اضافه شدن فضای نسبتا قابل توجهی به ساک خرید گردیده و قابلیت حمل و نگهداری کالاهای با ضخامت بالاتر را به عنوان مزیتی قابل اعتنا نسبت به نمونه های ساک خرید قبلی افزوده است. ساک دستی ته گاست با دستگیره بندی با پوشش بخش وسیع تری از مجموعه کالاها و اجناس مورد استفاد در مشاغل و کسب و کارهای مختلف بخش قابل توجهی از سفارشات مشتریان را در بر می گیرد. این نوع ساک خرید جهت حمل و نگهداری کالاهایی با ضخامت متوسط استفاده می گردد و به صاحبان کسب و کار اجازه می دهد بازه ی وسیع تری از کالاها را جهت تحویل به مشتری بسته بندی نمایند. کفش فروشی ها، فروشگاه های لوازم آشپزخانه، اسباب بازی فروشی ها، فروشگاه های لوازم پزشکی و … از جمله مشاغلی هستند که این نوع از ساک پارچه ای توانایی پوشش نیازهای بسته بندی آنها را دارا می باشند. .

خدمات دیگر مجتمع چاپ سالوک ™  چاپ ساک دستی گلاسه |چاپ ساک دستی کاغذی |چاپ ساک دستی مقوایی | چاپ سالوک™

چاپ ساک دستی پارچه ای فلت با دستگیره بندی

یکی از معمول ترین و پرکاربردترین انواع چاپ ساک دستی پارچه ای می باشد که با توجه به نوع دوخت و دستگیره خود جهت حمل و نگهداری اجناس و کالاهای با ضخامت پایین و وزن متوسط استفاده میگردد. در این نوع از ساک خرید پارچه ای با اضافه شدن دستگیره بندی و خوش دست تر شدن ساک، قابلیت حمل و نگهداری اجناس و کالاهای با وزن بیشتر نسبت به مدل دسته موزی این نوع ساک فراهم گردیده است. فروشگاه های ابزار آلات ساختمانی ، خرازی ها ، فروشگاه های سیسمونی نوزاد ، فروشگاه های سخت افزار کامپیوتر ، بوتیک ها ، لوازم آشپزخانه و غیره از جمله مشاغلی هستند که این نوع از چاپ ساک دستی پارچه ای توانایی پوشش نیازهای بسته بندی آنها را دارا می باشند

چاپ ساک دستی پارچه ای کف گاست با دستگیره پانچی

چاپ ساک دستی پارچه ای کف گاست با دستگیره پانچی با داشتن یک کاست حدودا ۱۰ سانتی متری در کف کیسه (بنا به درخواست مشتری قابل تغییر استباعث ایجاد فضای بسیار بیشتری نسبت به ساک دستی فلت میشود و در عین حال قیمت بسیار بسیار مناسبی هم داردتفاوت این مدل از چاپ ساک پارچه ای با چاپ ساک دستی پارچه ای کف گاست با دستگیره بندی همان قسمت دستگیره آن است و از لحاظ فضای داخل ساک کاملا مشابه یکدیگر هستندنکته مهم در این ساک ها تحمل وزن آن ها میباشد که مانند ساک فلت دستگیره پانچی تحمل وزن این ساک نیز بین ۲ کیلوگرم الی ۶کیلوگرم میباشد و از لحاظ تحمل وزن، ساک دستی کف گاست با دستگیره پانچی تحمل وزن کمتری نسبت به ساک دستی کف کاست با دستگیره بندی دارد (به علت نوع متفاوت دستگیره این دو محصولو ساک دستی کف کاست با دستگیره وزنی تحمل وزن ۵ کیلوگرم الی ۲۰ کیلوگرم را دارا میباشد.لازم به ذکر است این تحمل وزن مخصوص چاپ ساک دستی پارچه ای ۶۰ گرم میباشد و به علت استفاده از بهترین نوع دوخت، پارچه و دوخت دستگیره قوی و بزرگ ساک های تولیدی  میباشد.دوخت استفاده شده برای تولید این ساک ها اولتراسونیک میباشد که علاوه بر استحکام بالایی که دارد زیبایی ساک دستی پارچه ای را دوچندان میکنداز جمله مصرف کنندگان این نوع کیسه های پارچه ای میتوان به انواع فروشگاه ها با اجناس حجیم و ضخیم نام برد که وزن اجناس آنها بین ۲ تا ۶کیلوگرم میباشدامیدواریم این توضیحات بتواند شما را در انتخاب بهترین ساک پارچه ای برای کسب کار خود کمک کند.

فرمت رنگ فایل ارسالی جهت چاپ ساک دستی پارچه ای :

این فرمت رنگی اعلامی در زیر برای تمامی محصولات چاپی کاربرد دارد و نتیجه سالها تجربه ما در این صنعت می باشد
فایل های ارسالی باید با فرمت CMYK و با روزلوشن ۳۰۰ pixels / inchباشد .
فایل های با فرمت RGB برای چاپ افست کاربرد ندارد زیرا بعد از تغییر فایل ارسالی شما از RGB به CMYK ممکن است تغییر زیادی در رنگ های طراحی شده اتفاق بیفتد . بهتر است در ابتدای طراحی به فرمت CMYK توجه فرمایید .
در صورتی که فایل ارسالی شما دارای رنگ اضافی یا ساختگی (پنتون ) می باشد حتما باید توضیحات تکمیلی ارسال شود و بهتر است از رنگهای پنتون در هنگام طراحی استفاده و خروجی حتما با پسوند PDF ذخیر یا SAVE شود .
برای داشتن یک فونت مشکی زیبا و بدون رنگ اضافی دور حروف بهتر است رنگ انتخابی برای فونت فقط از رنگ ۱۰۰ = K (مشکی تک رنگ )استفاده شود و در زمینه های غیر از سفید از دستور Multiply باOverprint استفاده شود تا دور حروف حاشیه سفید نداشته باشد .برای این منظور حتما در انتها مجدد درصد رنگها را چک نهایی نمایید.
درصد رنگ مشکی جهت چاپ بصورت اصطلاحا مشکی پر کلاغی به شرح ذیل می باشد
C= 50, M=50, Y=50, K=100
فرمت فایل های ارسالی
, AI, TIFF, PDF, EPS, CDR

نکات قابل توجه برای فونت :

فایل های ارسالی با پسوند cdr باید فونت های استفاده شده weld شود ( در کرل بعد از انتخاب متن استفاده از دو کلید ctrl + Q این دستور اجرا میشود )  این دستور را فقط برای فایل ارسالی انجام دهید و نسخه اصلی بدون تغییر در فونت برای ویرایش احتمالی آینده نزد خود نگه دارید .
فایل های ارسالی در AI باید فونت های استفاده شده Expand شود ( در ایلستریتور از منو Object و سپس گزینه Expand این دستور اجرا می شود )  این دستور را فقط برای فایل ارسالی انجام دهید و نسخه اصلی بدون تغییر در فونت برای ویرایش احتمالی آینده نزد خود نگه دارید .
فایل های ارسالی در Ps بهتر است بصورت TIFF بدون لایه باشد در هنگام Save تیک Layer برداشته شود
اندازه فونت حداقل Pt 8  یا پوینت باشد .
از فونت های باریک در زمینه های تیره و امباس کمتر استفاده نمایید این کار ممکن است سبب پر شدن فونت در هنگام چاپ ساک دستی پارچه ای شود .
بسته بندی چاپ ساک دستی در پوشش سلفون می باشد چنانچه نیاز به بسته بندی در کارتن بود هزینه کارتن جداگانه محاسبه می گردد.

ارزش این مقاله برای شما
5
تماس فوری و استعلام قیمت